NETFLIX nāksies sadarboties ar konkurentiem

Lasīt rakstu


NETFLIX nāksies sadarboties ar konkurentiem

Dzīvesstils Raksts pievienots: 2022. gada 12. maijā

NETFLIX nāksies sadarboties ar konkurentiem

INTERESANTI!


Pēdējo mēnešu laikā “Netflix” ir zaudējis vairāk nekā 700 tūkstošus lietotāju, kā arī piedzīvoja būtisku akciju kritumu – par 50 miljardiem dolāru. Lai izglābtos no vēl kritiskākām sekām, analītiķi iesaka ierobežot iespēju kopīgot paroles un pievienot reklāmas, taču izskatās, ka ar to nebūs pietiekami. “Netflix” būs nepieciešams sadarboties ar nozari, ar kuru līdz šim ir konkurējis gadiem ilgi - kinoteātriem.

“Netflix” līdz šim jau ir izlaidis vairākas filmas kinoteātros, taču seansu skaits bija apzināti ierobežots. Kinoteātri pamazām sāk atkopties no pandēmijas radītajām sekām un tiem ir nepieciešamas jaunas filmas, ko demonstrēt. Savukārt, “Netflix” varētu palielināt sava zīmola popularitāti, kā arī iegūtu papildus ienākumus no pārdoto biļešu skaita, tāpēc šī sadarbošanās palīdzētu attīstīties abām iesaistītajām pusēm.

“Netflix” ir straumēšanas jomas līderis, kura abonementu skaits sasniedz 221 miljonu, ir iegūtas vairākas Oskara balvas un sadarbojies ar neskaitāmām Holivudas slavenībām. Viennozīmīgi sadarbībai ar kinoteātriem būtu gan savi plusi, gan arī mīnusi, taču šajos laikos ir būtiski ieviest jaunas stratēģijas un eksperimentēt. Varbūt šī sadarbība spētu arī uzlabot filmu skatīšanās pieredzi.

Līdzīgi raksti