GAMING JAUNUMI sadarbībā ar Capital

Lasīt rakstu


GAMING JAUNUMI sadarbībā ar Capital

Gaming Raksts pievienots: 2022. gada 13. maijā

GAMING JAUNUMI sadarbībā ar Capital

Kas jauns? IESKATIES!


Vēl vienu darba nedēļu veiksmīgi esam pavadījuši, lidojot apkārt Saulei, un šajā laikā pat nav kauns teikt - cenšoties izdzīvot. Taču beidzot klāt ir piektdiena un ir pienācis laiks uzelpot un atskatīties uz to, kas jauns ir noticis gaming pasaulē, šī nedēļa bija diezgan karsta.

Sāksim ar konsoļu padarīšanu - ja pirms pāris nedēļām ķibele pēc ķibeles vajāja Sony Playstation (fani pukojās par Grand Turismo jaunākās daļas alkatīgumu, Sony jaunie abonēšanas pakalpojumi nespēja neko jēgpilnu likt pretī Xbox Game Pass utt.), tad šī nedēļa noteikti nebija no veiksmīgākajām Xbox produktu ģimenei.

Pirmkārt, Xbox pārstāvjiem nācās skaidroties par problēmām ar Xbox DRM sistēmu, kuras kļūmes dēļ daudzi spēlētāji nevarēja palaist spēles, kuras tie bija iegādājušies. Par problēmas novēršanu, kas bija saistīta ar kļūdām serveru darbībā, Xbox tehniskie dienesti izziņoja veselas divas reizes. DRM sistēmas ir paredzētas, lai novērstu pirātismu, taču šī nav pirmā reize, kad galvenie cietēji ir tieši godīgie, maksājošie klienti. Pēdējo reizi Xbox šajā jautājumā kārtīgi apdedzinājās, izsludinot Xbox One spēļu konsoli, kuras darbībai sākotnēji bija plānots obligāts interneta pieslēgums reizi stundā.

Otrkārt, Bethesda paziņoja par Starfield un Redfall izlaišanas pārcelšanu uz 2023. gada pirmo pusgadu. Mazāka bēda par Redfall, kas pēc savas būtības ir CO-OP vampīru šūteris, kurš kaut kādā mērā atsit Left 4 Dead vaibus, lai gan mums vēl ir jāsagaida normāls gameplay reveal. Starfield, savukārt, ir pirmais jaunais Bethesda intelektuālais īpašums, neskaitāmu gadu laikā RPG žanrā, jo līdz šim studija ir primāri cepusi The Elder Scrolls un Fallout ciparotos turpinājumus.

Šobrīd vienīgais racionālais apvainojums, kuru šobrīd var mest Xbox virzienā, ir ekskluzīvo spēļu trūkums un šajā plānā Starfield  - open world RPG, kura darbība noris retrofutūristiskā nākotnē, kosmosā, ir potenciāls system seller. Diemžēl šīs spēles relīzes pārcelšana nav negaidīts pavērsiens - baumu līmenī no izstrādātājiem, tika noplūdusi informācija, ka izstrādātāji, kuri darbojas pie šīs spēles, ir satraukušies par to, ka tā varētu kļūt par nākošo Cyberpunk 2077 - un noteikti ne pozitīvajā nozīmē, bet gan tādā ziņa, ka Cyberpunk, no tehniskajiem aspektiem skatoties, iznāca tik pat gatavs kā jēla pankūka.

Lēmums visai loģisks, ņemot vērā to, ka Bethesda kontā jau ir tādas katastrofas kā Fallout 76, kura ļoti izstiepa vārdu savienojuma “spēle strādā” jēdzienu. Ziņas sāpīgākas padara fakts, ka Xbox jau nācās samierināties ar atlikto S.T.A.L.K.E.R. 2 relīzi, jo, ņemot vērā Ukrainā notiekošo, spēles izstrādātājiem, Ukrainas uzņēmumam GSC Game World, bija daudz nopietnākas lietas, par kurām uztraukties.

Ziņas, kas tiešā veidā nav saistītas ar gaming, ir šobrīd notiekošais NTF sabrukums - tirgum sarūkot par 92% un par miljoniem iepirktu NTF cenu kritums līdz nieka tūkstošiem.

Pat tech-bro Jēzus Elons Masks šajā sakarā ir twītojis “I dunno... seems kinds fungible.”

Pēc tam, kad nomainīja savu profila bildi uz Bored Ape Yacht Club attēlu kolāžu. Vaicāsiet, kur te sakars ar gaming? Pēdējos mēnešos tas, cik ļoti daudz izstrādātāji ir centušies iestūķēt NTFs spēlēs, ir meme pati par sevi, jo neviens no izstrādātājiem nav spējis:

  1. Sniegt skaidrus ieguvumus no NTF pievienošanas spēlei;
  2. Argumentēt, kurus no teorētiskajiem NTF pielietojumiem spēlēs nebūtu iespējams bez blokķēžu palīdzības.

Vēl pavisam nesen Square Enix pārdeva tādas franšīzes kā Deus Ex un Tomb Raider, lai vairāk resursu ieguldītu mākoņtehnoloģijās, mākslīgajā intelektā un blokķēdēs. Personīgi ļoti ceru, ka NTF nonāks vēstures mēslainē, jo ar to saistītās tehnoloģijas ir videi nedraudzīgas, ieguvumu nav nekādu un potenciāli NTFs varētu kalpot kā jauns monetizācijas veids industrijas uzņēmumiem. Un vai to vajag mums, spēlētājiem?

Mazliet dīvainākās ziņās, par interneta sensāciju kļuvušais Elden Rings, spēlētājs ar lietotāja vārdu Let Me Solo Her, ir nogalinājis spēles Malenia bosu 1000 reizes. Spēlētājs ieguva vispasaules slavu ar to, ka izmantojot Co-op funkcionalitāti, ienākot citu spēlētāju spēlēs, viņš vienpersoniski, neskaitāmas reizes sakāva vienu no spēles grūtākajiem bosiem Malenia, tādējādi palīdzot spēlētājiem, kuriem izaicinājums bija par grūtu. Procesā LMSH, protams, kļuva par interneta varoni, kura smago darbu kopienas labā, beidzot novērtēja arī spēles izdevēji Bandai Namco, nākot klajā ar paziņojumu, ka viņi ir nosūtījuši īpašu dāvanu uz mājām apkašbiksēs tērptajam varonim.

Tiekamies nākošajā piektdienā!

Ziņas ir tapušas sadarbībā ar Capital NEO Gaming.

SPĒLĒT KAZINO